Laatste reisdag betekent: schoonmaken en inpakken! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Heersink - WaarBenJij.nu Laatste reisdag betekent: schoonmaken en inpakken! - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Gerrit Heersink - WaarBenJij.nu

Laatste reisdag betekent: schoonmaken en inpakken!

Blijf op de hoogte en volg Gerrit

13 April 2016 | Verenigde Staten, Las Vegas

Woensdag 13 april 2016 Las Vegas

Een dag waarop we ons gingen voorbereiden op de terugreis naar Nederland. Dat kon op een heel relaxte manier, want we hadden er alle tijd voor. Bovendien was het heerlijk warm weer, dus regelmatig even in het zonnetje of onder de luifel, die we vandaag volop konden gebruiken. Riet hield zich weer met haar favoriete bezigheid bezig op de laatste vakantiedag. Drie keer raden wat: de camper schoonmaken. De lege koffers werden uit de opslagruimte gehaald en gepakt. Tussendoor nog lekker in het mooie zwembad van de camping. Verder alles opeten wat er nog in de koelkast of voorraadkast stond. We hadden het keurig afgepast, alleen de koffie was vanmorgen op. Toch nog maar even een pak halen bij de supermarkt op de hoek, want een hele dag zonder koffie, dat gaat niet.
Morgenvroeg leveren we de camper weer af bij het inleveradres. Dat zit vijf minuten rijden hier vandaan. Daarna naar het vliegveld van Las Vegas voor de vlucht naar Seattle. Daar stappen we op het vliegtuig voor de rechtstreekse vlucht naar Amsterdam.

Gereden mijlen: 2196-2196 = 0 mijl (eigenlijk 1 meter, want de camper moest verplaatst worden voor de schaduw)